piątek, 29 marca 2013

Rozdział 4.

*Eyes Justin*
Po wczorajszym występku Seleny , dziennikarze zaczęli  puszczać mocne plotki o mnie w gazetach. Nie wiem czemu , ale dopiero teraz do mnie dotarło , że zbyt miła Selena to nie jest. Bardzo zraniła Aurorę swym zachowaniem. Chyba zdam się na odwagę i z nią po prostu zerwę. Boję się jej reakcji. Może poczekam chociażby ten tydzień. Mam nadzieję , ze wytrzymam resztę tych bardzo długich dni. Miałem nadzieję , że wtorek spędzę samotnie bez Seleny. Jednak usłyszałem dzwonek do drzwi. Otworzyłem po czym ujrzałem zapłakaną Aurorę.
-Cześć...-powiedziała.
-Boże co ci się stało? - zapytałem.
-To przez twoją głupią dziewczynę , przyszła do mnie i nawyzywała mnie od laluń i innych brzydkich słów. Kazała , nie zbliżać się do ciebie. Inaczej postara się by mnie wyrzucili z filmu.- płakała.
-To jakie licho cię tu przygnało - krzyknąłem.
-Przepraszam , już wychodzę . -chciała wyjść.
-Nie czekaj, przepraszam za moje zachowanie ... chodź pojedziemy na kawę - ubrałem kurtkę i wyszliśmy.
-Głupio się czuję - odezwała się.
-Dlaczego?-
-Nie wiem , może naprawdę powinnam trzymać się od ciebie z daleka - wyjaśniła ze  łzami w oczach.
-Nie przestań , nawet już o tym nie myśl -piliśmy kawę.
Rozmawialiśmy dość długo. Aurora opowiadała mi jak została site model w internecie , i co to wogle jest. To bardzo miła i szalona dziewczyna. Chciałem ją zabrać do wesołego miasteczka ,ale ona musiała wracać bo umówiła się z Perrie. Znowu zostałem sam. Spacerowałem ulicami. Miałem szczęście po żadna fanka mnie nie rozpoznała. Ciągle myślałem o uśmiechu Aurory. Ta dziewczyna jest inna niż reszta dziewczynek. Po pierwsze to jest bardzo szczera , a to właśnie cenię w kobietach. Pierwszy raz rozmyślam tak o dziewczynie. Dała mi nawet swój numer telefonu. Darzę ją dużą sympatią. Chyba się zakochałem. Ale muszę się skupić na tym jak zakończyć ten związek z Seleną. Może nawet jutro na planie ? Tylko że ona mnie zniszczy wtedy. A co ja się przejmuję plotkami. To właśnie przez nią jestem taki wrażliwy na te plotki. Gdybym jej nie poznał , to ludzie by inaczej na mnie patrzeli. Ale mimo to przypominają mi się wakacje z Seleną. Była taka szczera , aż do bólu. Tak strasznie ją kochałem. A teraz nagle jakby stała się innym człowiekiem. Moje rozmyślenia skończyły się w chwili kiedy stanąłem przy dużym budynku. Gromadka dziewczyn biegła w moją stronę. Zaczęły krzyczeć. Oczywiście zrobiłem sobie z nimi zdjęcia ,dałem autografy , ponieważ zależy mi na fanach / fankach. Gdy jedne odchodziły , przychodziły wtedy jeszcze inne. Starałem zachować spokój , ale gdy jedna z nich wskoczyła mi na plecy , to wtedy wkurzyłem się. Zwaliłem ją chamsko z moich biednych obolałych pleców i uciekłem do budynku. Po czym poprosiłem ochroniarzy żeby ich nie wpuszczali. Na moich plecach siedział wtedy jakiś sumo spokojnie z 300kg ! Potrzebuję odpoczynku i to dużego. Okazało się , że to ♦♦♦♦♦ hotel. Wynająłem pokój na dzień. Zrelaksowałem się. Byłem na siłowni , na basenie itp. Nawet bardzo ładna pani zrobiła mi tu masaż. Oh... chce tak żyć wiecznie!

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Czytałeś ? To proszę skomentuj , lub dodaj się do obserwatorów.

My tt : xCompLifex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz