sobota, 16 marca 2013

Rozdział 2 .

*Eyes Perrie*
Bardzo się cieszę , że zagram z moimi przyjaciółkami razem w filmie . Mam zagrać rolę Sarah , jest emo . Nie wiem czy potrafię się wcielić w jej rolę , myślę że sobie poradzę . Dzisiaj miałam umówić się z Zaynem . Mam nadzieję , że będzie miał trochę czasu . Wysłałam mu SMS : " Skarbie , chciałbyś gdzieś wyskoczyć po południu ? " . Mam nadzieję , że odpisze niebawem . Usłyszałam dzwonek mojego telefonu . To był Zayn , już chyba przeczytał SMS .
- Słucham ? - odezwałam się .
- Hej kotku , co powiesz na 13:30 ? - zapytał Zayn .
- No pewnie , zawsze znajdę czas by się z tobą spotkać -
- I co zagrasz w tym filmie ? - dopytywał się .
- Tak nawet Aurora i Acacia -
- A słyszałaś że ma w nim wystąpić Justin Bieber z Seleną jako goście ? - powiedział .
- O nie słyszałam , to fajnie -
- A kiedy będziecie kręcić ? - spytał Zayn .
- W najbliższy poniedziałek - wyjaśniłam mu .
- To kotek ja przyjadę po ciebie Pa . - rozłączył się .
Była niedziela . Dzień lenistwa . Poszłam do mojego gabineciku . Puściłam na cały regulator Heart Attack . Zaczęłam skakać po łóżku . Uwielbiam tą piosenkę .Czuję się inaczej gdy jej słucham . Usiadłam na łóżku . Była 9:40 . Wylogowałam się z portali społecznościowych . Słuchałam muzyki i myślałam o Zaynie . Nie wiem dlaczego . Bardzo go kocham . Mam nadzieję , że on mnie też .Wyłączyłam laptopa . Wzięłam do ręki scenariusz " the merciful " . Przeczytałam cały scenariusz 2 razy . Najbardziej mi się podobało kiedy pod koniec wszystko się ułożyło . To bardzo miłe , że reżyser pozwolił Little Mix zaśpiewać w filmie . Mamy zaśpiewać Change Your Life . Nie mogę się doczekać spotkania z Zaynem . Nie widziałam go cały tydzień. A przez ten film miej czasu ze sobą spędzimy . Ale najważniejsze , że coś osiągnęłam już w życiu . Uczyłam się kwestii 45 . Tam rozmawiam z Justinem Bieberem ( Drake ) . Stara się mnie zmienić w normalną dziewczynę . Niestety Ryan nie zgodzi się na to by jego siostra była normalna . Po czym grozi samobójstwem . Przeszłam od razu na ostatnią stronę . Ryan pogodził się , że musi zapomnieć o przeszłości . Jest szczęśliwy z Katty . Usłyszałam wchodzenia po schodach . Zdenerwowałam się . Byłam niby sama w domu . A tu nagle ktoś mi przerywa uczenie się tekstu ? Zeszłam po cichu na dół . W salonie stał Zayn . 
- Ooo misiu , wystraszyłeś mnie wiesz ? - wpadłam mu w ramiona .
- Nie mogłem już się doczekać naszego spotkania - przytulił mnie .
- Chcesz coś do picia ? - zapytałam .
- Nie dziękuje , pokaż ten twój scenariusz - powiedział Zayn a ja mu dałam scenariusz .
- I jak podoba ci się ? - 
- Ciekawy , a czy Aurora nie miała być Katty ? - spytał .
- Miała być , ale reżyser uznał że Acacia zagra to lepiej - wyjaśniłam mu .
-Oj przepraszam cię na chwilę - powiedział po czym odebrał telefon .
- Tak no dobra , to zaraz będę - rozłączył się .
- Coś się stało ? -zapytałam .
- Muszę lecieć do Londynu , wybacz kotek za 2 tygodnie wrócę , będę dzwonić- przytulił mnie i wyszedł .
I znów sama . Postanowiłam wyjść . Ubrałam brązowy płaszcz i wyszłam . Chciałam po oddychać świeżym powietrzem . Przeszłam się do biura " Tarra" . To było biuro modelek . Zaczął padać deszcz . Schowałam się pod dach budynku . Zauważyłam wychodzącą Selenę .
- Hej ! Selena ! - krzyknełam .
- O witaj Perrie - podeszła do mnie .
- Jesteś w agencji modelek ? -zapytałam .
- Tak , masz ochotę przećwiczyć nasze kwestie do filmu ? - zapytała .
- Pewnie , ale teraz nie mam ochoty , może do ciebie za dzwonie ? -
- No dobra to wpisuj mój nr - powiedziała.
- Kurde jak nazłość się padło rozładowało - zasmuciłam się .
- No cóż muszę lecieć pa - powiedziała .
- Nie czekaj ! Zamówiłabyś mi taksówkę ? - zapytałam .
- Nie radź sobie sama , śpieszę się - pożegnała się i odjechała .
To pech . Zostałam sama na środku miasta . Cała mokra jestem. Do agencji raczej mnie nie wpuszczą . No cóż muszę sobie poradzić . Wracam do domu . Szłam z 30minut .Gdy doszłam do domu deszcz przestał padać . Zza chmur ukazały się promyki słońca . Rzeczywiście jestem szczęściarą . 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Na razie tyle:) .

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaa no, Martyna masz tyle komentarzy i obserwujących

      Usuń
    2. http://zapytaj.onet.pl promuj swój blog , to będą cię obserwować ( : .

      Usuń